Vår!

Äntligen kan man faktiskt säga att det är vår även här. Det har farit jättemycket snö senaste veckan, och det är faktiskt väldigt lite kvar. Det har varit soligt och varmt och jag har kunnat sitta ute och sola lite samtidigt som jag pluggar. Så skönt! Det är vår! Och snart är det sommar. Ännu bättre!


It doesn`t take much sometiems...
Dom bara skämtade och det var ju kul. Och det var roligt att dom skämtade så med mig också, speciellt han. Så behöver jag inte bara känna att jag vill vara den som dom skämtar så med. Det var ju typ så med N nån gång också. Först skämtade han mycket med S, sen skämtade han lite med mig också.
He didn`t mean anything with what he said, why would he?
Han hade säkert kunna säga sånt där ändå, men han och "v" drev väl på varandra lite eller vad man ska säga. Fast han var ju inte alltid med.... Men det var kul i alla fall. Man skulle ju bara vara bättre på att säga nåt smart och bra lite snabbare.
But somethimes it doesn`t take much to make a girl start thinking. And if she likes the guy, it doeesn`t make it easier to stop thinking about him.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback