I still am...

in love.... Trodde jag börjat gå vidare igen. Kändes så.. Tänker fortfarande på han, men inte lika mycket och inte på samma sätt som förut. Har inte sett han så mycket på ett tag. Men idag fick jag se han igen, och kände lite av det där suget liksom. Var väl inte direkt nåt jag ville känna egentligen. Jag menar, jag kommer aldrig att få han, jag komemr aldrig ens få en date, en endaste gång.
Jag trodde att jag äntligen börjat gå vidare igen. Jag harj u inte kännt så mycket när jag sett han dom senaste gångerna. Vilket varit ganska skönt faktiskt.... Men nu är det alltså så här. Jag har fortfarande känslor för han, men det visste jag ju redan, men inte att det var så är pass mycket....
Blev typ lite deppad eller nåt, när jag fick det där suget och förstod att jag inte kommit över han i alla fall. Tror han såg det, det verkade så. Men han var knappast så tänkt att han förstod att det handlade om han. Och har han sagt nåt har det förmodligen varit typ "hur är det?" eller. nåt... Och då har man väl sagt att man bara tänkte på nåt... Det har ju ändå ingen betydelse. Även om han gillar mig är det ju inte på det sättet. Och kommer aldrig bli.
4 år den 4 maj. Fyra jäkla år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback