And... stop!

Tänker för mycket igen. Fast det gör jag väl alltid. Men det är inte jämt man tänker så mycket, för mycket på saker man inte ska tänka på när man ska sova. Tänker alldeles för mycket vid fel tidpunkt, alltså när jag ska sova. Då går det ju inte somna. Tänker på berättelser, alla idèer, mail jag hoppas på få, drömmar, och så det där som man inte ska tänka på när det gått så länge.... Men gör ändå.

Det är bra att jag inte sett han så mycket dom senaste veckorna, men vad hjälper det... Inte mycket... Jag skulle vilja gå tillbaka till när jag trodde att jag glömt han.. Men det behövs ju så jäkla lite för att det ska finnas där igen, tankarna och känslorna. And still he`ll never be mine.. Ja, vad gör man... Kan ju inte säga till han att jag fortfarande gillar han... Det ger mig ingenting, även om jag ibland skulle vilja att han visste. Men det ändrar inte på nåt. kommer bli galen igen... Bara för att jag inte kan lära mig att stänga av, på rätt sätt eller vad man nu ska säga, och för att jag inte kan lära mig att gå vidare. Vilket jag borde ha gjort redanför 3.5 år sen. Jag visste ju ändå att jag aldrig skulle få han. Jag ska aldrig falla på 2 röda igen. Jag säger/väljer att jag inte kommer göra det igen. Och hoppas jag inte blir kär igen om det inte blir i nån som jag faktiskt kommer få.. Men jag vet ju vem jag egentligen vill ha.... Drömma kan man ju.

Kan nån hitta en stoppknapp på mig och trycka på den?

Väntar på svar från bokförlaget. Hoppas jag får veta nåt snart. TTS hoppas jag verkligen på. Det är ju en typisk ungdomsbok, och jag är säker på att den skulle sälja väldigt bra. Och bli en bra film. Men det är bara att vänta och se och hoppas att det blir nåt den här gången. Men den har jag ju bara skickat 2 gånger. LIte annars med DBS som jag skickat typ 8 gånger nu. Den kan dom väl vilja ha? Vet snart inte var jag ska skicka den längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback