Only fools stay in love

Hörde The Arks It takes a fool to remaine sain. VI kan ju göra om den, till It takes a fool to stay in love, om det är nån man inte kan få... För det är väl bara en sån som fortsätter vara kär i nån man inte kan få..  Det har ju gått så lång tid, Jag fattar inte varför jag inte bara kan släppa.. Jag vill ju verkligen det ibland men det har ju inte direkt gått bra..
Och nu tänker jag jättemycket på det igen och håller på bli tokig igen.
Snart far han och jag får inte se på minst några månader. Kanske inte får se han alls knappt när han komemr tillbaka. Men det är nog lika bra. Kanske äntligen kan glömma han då. Men om jag känner mig rätt - hoppas inte! - så hjälper inte det mycket.... Jag glömde han ju inte när jag inte första sommaren när jag bara såg han några gånger, inte heller när jag knappt såg han på typ ett år....
Det är kommer aldrig gå...
Hörde en låt med Tomas Ledin på radion idag. Kommer inte ihåg vad den heter.. "en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig". Förmodligen.. Och mer än en del, snarare typ halva, eller mer... Kan ju aldrig gå vidare, öppna mig och börja intressera mig för nån ny....
Han blir väl bortskrämd, eller kanske inte så illa.. om han får veta hur länge jag har gillat han...
På ett sätt vill jag at han ska veta, han far ju ändå snart... då behöver jag ju inte se han sen.. men det kan jag ju inte.. om även om jag kunde så när, var, hur, why?
Det skulle ju aldrig ändra på nåt..
Känne rmig lite som Peyton i OTH, bara den stora skillnaden att hon berättade, and got him. Det kommer ju inte jag få....
Kan inte någonting vara lätt nån gång?
I don`t wanna feel this way anymore... Tänk om det var så enkelt att man kunde säga nåt... och fick som man ville för en gångs skull.....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback