Major beslutsångest

ska ju gå en utbildning som börjar i februari. Har betalat anmälningsavgiften. Jag vill väldigt gärna gå utbildningen, det är inte det.
Men nu har jag sett att dom ska göra en teater av HSM och jag skulle så gärna vilja söka. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att vara med i en sån film, fast nu blir det ju teater men ändå... Jag kan inte bestämma mig. Men ibland har jag bestämt mig. Jag har 3 vågskålar. Vet inte, ska inte, vill verkligen. Och ingen väger liksom över, inte helt i alla fall..
Grejen är ju att det krockar med varandra, så skulle jag få komma med så kommer jag nog inte kunna gå ubildningen nu....
Sen kommer jag ju säkert inte till auditionen heller... Det är ju så många andra som söker säkert, som har mycket mer erfarenhet än vad jag har... Men tänker man så blir det ju också "varför ska jag då söka?". Men nu har jag ju hittat nåt jag vill söka och vill göra... Jag brukar ju kolla lite på Folmcafé, men hittar aldrig nåt jag verkligen vill söka och så är allt så långt bort. Och det är ju verkligen det här också. Malmö! Hade det inte varit HSM hade jag aldrig ens tänkt på att söka.
Vet inte hur jag ska göra??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback