Sommarfest

Var sommarfest på jobbet igår, eller inte på, med arbetskamraterna. Jobbade först så det blev lite stressigt i slutet, men jag hann klart våningen i alla fall. Jag, L och K var dom som var kvar, men vi blev hämtade av R. Först till hundkappbanan där vi åt räkor och lite annat, sen ut till Kåge hamn till en segelbåt. Det var perfekt och jättehärligt. Det var sol hela dagen och jättevarmt och det var det fortfarande på kvällen så det var verkligen perfekt att få vara ute på vattnet sådär. Det var en riktigt bra idé faktiskt.
Sen blev det tillbaka till jobbet. Först hade vi tänkt på O`Learys, men det blev stanna där istället. Vi hade tänkt spela lite fotboll men det blev volley boll istället. Inte så mycket spelande dock, men roligt var det!! :) Fast jag upptäckte idag att jag fått ett blåmärke på tummen. Kan inte komma ihåg att jag fick det när man spelade i skolan... Bara att man blev öm, men men..
Sen blev det lite basta också, och en viss M var ju tvungen att ha jättevarmt så till slut gick det ju inte ens att sitta där.. Alldeles för varmt för mig i alla fall, även om han kanske tyckte det var bra.
Så typiskt när jag skjutsade hem han och J sen mitt i natten typ. För dom håller på och fixar med asfalten i några rondeller, så jag var tvungen att vända. Han sa att han kunde ju gå, men jag kan ju itne först lova skjuts, sen säga nä det blir så stor omväg, du får gå i alla fall... Det var ju ändå bara i stan så...
Men det var en väldigt rolig kväll. Och det bästa av allt. Jag kände mig aldrig utanför, ens för några sekunder. Vilket man ju gjort på dom väälidgt få klassfester man varit på... Kanske trivs bättre, och passar bättre in, med det här gänget...


Think I`m falling again..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback