Kubb (hur lyckas man?)

Var hos några vi känner på middag i lördags. Grillade. Det var gott, som vanligt :) men kycklingen blev inte riktigt bra. Den skulle ha fått vara i mindre bitar istället för filè.
Sen på kvällen spelade vi kubb. Det gick ganska bra, men pappa och M´s pappa vann två gånger och vi bara en. Provade en gång kasta med vänster hand och det tgick bra (ingen överraskning direkt. Är man höger-vänsterhänt så är man.. :) ) så jag fortsatte med det. Nr man fick ha några klossar närmare tog jag dom klockrent med vänster hand. Träffade inte så många klossar, men vi var ju fem stycken i mitt lag, så vi fick ju ner en del ändå :) Och när vi fick kasta på kungen, den stod typ en halvmeter ifrån oss, och jag skulle kasta.. missade jag med EN centimeter! Hur lyckas man!!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback