Konstiga drömmar

Ibland drömmer man ganska konstigt...
Pratade film med en kille för två dagar sen, bland annat filmer man ser flera gånger och Mighty Ducks nämndes då jag sett dom filmerna  x antal gånger. Och gissa vad jag drömmer om. Jo att jag spelar hockey, i Sveriges färger, fast i ett ungdomslag.
Sen var det nåt annat konstigt med några hästar och nån elak kvinna som stopapdes ner i nån liten metallbehållare av nåt slag, eller nåt. Sen sprutades nåt ner och så började det brinna och så tyckte vi att tänk om hon brinner också Men det fick hon ju inte så då sprutades nåt annat ner, och när det slutat brinna plockades hon upp. Och så hände inget efter det som tur var.
På lunar har jag ändrat mitt krypin lite och gett och fått gururöster. Låg igår och tänkte på olika krypin jag skulle vilja ha. Och gissa vad man drömmer om då? Krypin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback