Halvlugn dag

Var iväg och red PP igår. M var också med och red lite på Felix. Hon red barbacka och var visst nästan på väg att åka av en gång, men klarade sig :) PP tror jag var på lite bushumör men inget som inte gick att göra nåt åt. Skulle gärna ha honom mer i trav, men han kan inte riktigt trava och svänga samtidigt, så det går lite dåligt. Fast han brukar klara 3 sidor, och ibland 4, men oftast blir det trav på långsidorna och skritt på kortsidorna. Men han går lättare att vända nu så det går ju framåt i alla fall. Som M säger, det ska nog bli ridhäst av han också :)

När jag kommit hem skulle jag duscha och sen fara till syrran och vänta på mamma och pappa som skulle komma dit när pappa spelat klart. Skulle köpa med mig lite fika, men hade knappt kommit till affären förrän dom ringer och undrar om jag kan jobba. Det kunde jag, sa jag och så var det bara att vända om. Skulle städa 15 rum och det gjorde jag, men jag var trött och less på slutet. Synd att det var så länge sen man jobbade.
Så det blev inte en så lugn helg som jag trodde, men jag fick lite extra pengar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback