Första tävling

Min första dressyrtävling idag, ridskoletävling. Fick inte bästa placeringen, men det kändes bra när jag red och jag är nöjd. Och så kan man ju inte begära så mycket när man tävlar för första gången. Visst hade det varit kul med en rosett, men det är ju inte hela världen. Det finns ju fler chanser :) För fler gånger blir det nog.. Måste ju prova igen och se hur det går då :) Och så måste man ju prova hoppning också. Fast då blir det ännu svårare att bestämma vilken häst man ska ha...
Fick i alla fall chipp, mitt tredje val... Men det gick som sagt bra. Han var lugn och fin, fast lite seg ibland. Men inte så där lång i galoppen som han brukar bli, och hängde inte på bettet. så han kan jag gärna tävla fler gånger :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det låter ju som om det gick bra allafall, och det viktigaste var väl att du hade kul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback