Casting

Var på en typ casting idag för en skådespelar - och statistkatalog. Fyllde i lite uppgifter och så tog dom några kort, så det gick rätt snabbt. Första delen man skulle fylla i var lättast eftersom det var kontaktuppgifter och sånt, erfarenheter var ju inte heller så svårt, men sen på övrigt.. Skrev väldigt kort om mig själv, vet aldrig vad man ska skriva.. Tycker sånt där är lite svårt. Samma sak på filmcafé när man skriver en kort presentation om sig själv... Får väl se hur det blir..... om man får se det... :)
Tur att pappa visade mig annonsen igår, annars hade jag nog inte vetat om det, eftersom jag så sällan läser tidningen. Så nu har man varit på sånt där två gånger... Fast första gången var det ju lite mer interjuvaktigt eller vad man ska säga.. Får se vad som händer. Hade ju varit kul att prova på...

Gick lite på stan sen. Köpte en för mig dyr foundation som jag funderat på tidigare. Gick och köpte en hamburgare. Såg en liten kille dricka ur en läskburk som han vände upp och ner, bara för att få sista droppen :) Såg lite kul ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback