Förbaskade förkylning

Nu är jag less på att vara förkyld och hosta.. Hostan försvann lite men sen kom den tillbaka igen. Fast det känns lite bättre nu. När jag varit förkyld i drygt en vecka.. Hoppas verkligen det släpper nu. Jag vill inte vara förkyld längre. Men nu är man ju i alla fall inte mer eller mindre däckad som jag var förra veckan. Då hade jag aldrig orkat jobba som jag fick göra idag. Dom ringde igår också, men jag kände att jag inte orkade. Blev några småärenden på stan istället. Jäklar vad svårt det är att hitta praktik! Fast nu är ju skolorna igång också.. Får se om man hittar nåt. Börjar få slut på idéer..

Såg på 45 minuter i tidsdags var det väl. Om homosexuella i USA. Okej, det är onaturligt egentligen. Men det handlar ändå om kärlek mellan två människor. Och hamnar dom i helvetet för det, är det ju många andra bra människor som också gör det. Vad är det för rättvisa i det? Och om Gud är så emot det borde han ju sett till att det inte hände från första början. Jag har fått lära mig att Gud älskar alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback