Trött

Så har man fått jobba lite mer. Jätteglad för det men det är synd att det blir så långa dagar.... Man hinner ju liksom inget annat och sås tiger man upp så tidigt... Ja, jag får ju sova lite längre om jag vet att jag ska jobba, men om jag ska på praktiken först stiger jag ju upp kvart i 6.. Det är ju lite tidigt jämfört med kvart i 7... Praktiken ja... nu ahr jag bara haft praktik i två veckor med den här, men jag har varit där 2.5 dagar... Känns ju värt... Ska dit imorrn vad jag vet, men jag blir samtidigt inte förvånad om dom ringer och vill att jag ska jobba. Det är ju några borat, så chansen att man ska få jobba är ju egentligen rätt stor...
Sen skulle man ju haft sig en bil så man kommer dit och hem fortare. visst får jag ju motion så det är ju inte för det, men det är lite jobbigt när man ska stressa dit, och sen när man ska gå hem är man ju oftast helt slut. Men vi letar så smått så förhoppningsvis hittar vi en som passar snart. Det skulle ju underlätta en del. Just nu är jag ju ganska beroende av hur pappa jobbar om jag vill slippa gå, eller åka buss om jag är hemma hos mamma och pappa.
Får se hur det blir i helgen, om man får jobba då också. Annars ska jag soova, och gå på stan och leta julklappar och köpa två par täckbyxor, så jag kan ha ett par i stallet. Tur man tjänar lite pengar (borde få en rätt bra lön den här månaden) när man ska göra av med en del också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback