Tell me why

Can you tell me
why some people are lonely
Can you tell me
why some people are left
Can you tell me
why you love someone you can´t get

Så var man där igen då. Det går lite, det går bakåt, det går inte alls. VARFÖR ska man fastna så totalt för nån man aldrig kommer få? Jag kommer aldrig ens få chansen att kanske få han. It´s never gonna happen! Ändå kan jag inte släppa helt och det är jättestörande. Det har gått typ 2.5 år nu.... Am I pathetic or what?!
Nån gång ska man väl kunna släppa och gå vidare. Verkligen gå vidare. Släppa på riktigt... Kan ju inte intressera mig för nån annan innan jag släppt han heller... Annars kanske man kunnat släppa genom att bli intresserad av nån annan...
Men vissa blir över och vissa ska aldrig hitta nån......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback