Failure

Dreams are made for dreaming. At least for me. Man försöker och försöker men blir bara refuserad. Ändå fortsätter man skriva och skicka till förlag, eftersom man så gärna vill bli utgiven och hoppas bli det nån gång. Jag vet att jag skriver bra.
Drömmar om yrke... ja det ska man inte ens ha. I alla fall inte om man är jag. Två gånger tänkte jag ju försöka men misslyckades ju båda gångerna.
Så provar man nåt nytt, och misslyckas igen. Jag kommer säkert aldrig få Cubase att funka. Det är helt enkelt inte meningen att det ska bli nåt av mig. Att jag ska få göra nåt jag vill.... Om 20 år kommer jag att se tillbaka på mitt liv och se allt jag aldrig fick göra.
Drömmar är till för att drömmas. Det är lättast så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback