Never give up

Såg Seabiscuit i fredags. Fast jag såg Numbers samtidigt, och skrev dagbok också :) så man hängde väl inte med så där jättebra i nåt av det ett tag.. Men filmen var ganska bra i alla fall. kanske man skulle se den nån mer gång, och verkligen se den.
Att man inte ger upp efter en sån där olycka, där läkaren säger at than inte ska rida igen... Och hästen som inte ska gå på löp mer. Och så blir det så där, dom kommer verkligen tillbaka våda två och så vinner dom.
Fick mig att tänka på Vilda hjärtan kan inte krossas. Tycker det är en riktigt bra film. Och där beundrar jag verkligen Sonora som det handlar om. Har för mig att den är verklighetsbaserad. Men att bli blind och ändå kämpa för att kunna rida igen och hoppa från såna där torn. Jag skulle ge upp. Det är jag nästan säker på. Det skulle vara en för står motgång för mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback