Helg

Varit på pubrunda under helgen. Våran faster har varit ner med några kompisar och det blir ofta pubrunda när man är hos henne eller hon är här. Var och åt på O'learys. Eller dom åt och vi var bara där typ :) Ville som alltid när man är ute se en viss person, men icke. Det är ju inget ovanligt. Det händer ju inte alltför ofta, men nu när man börjat se han igen vill man ju göra det mer.

Var och badade i lördags. Andra gånger för i sommar typ. Det blåste och var inte så där jättevarmt så jag visste först inte om jag skulle följa med, men det gjorde jag ändå. Vi får tll Sjöbotten och där var det faktiskt riktigt skönt. Det var härligt att sola där, dock var det inte alls härligt i vattnet. Det var riktigt kallt, men jag doppade mig faktiskt en gång, allt utom huvudet :)

I söndags slog jag tårna i tröskeln när jag skulle till syrran, igår på jobbet vrickade jag foten, vilket jag gjorde idag också. Man känner sig ju som en annan klumpeduns... Men det händer ju inte alltför ofta i alla fall. Det bara klumpade ihop sig nu. Men nån gång ska man väl bryta foten istället för att bara vricka den...
Just det.. jag bråkade med sopar också...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag gillar inte heller att doppa huvudet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback