Get out

Var och red igen idag. Det där vid vägen in till skogen var lite hemskt idag också, men det gick bättre ändå den här gången. Och bra att rida själv gick det också. Men det blir kul sen när man kan rida med M, och vara lite på ridbanan. Är ju så van det så det känns ju nästan lättast, när man ska göra nåt, då man har hörn att utgå från. Nu blir det ganska mycket att rida på "skogsvägarna" och lite fram och tillbaka och volter på ängen eller vad man ska kalla det. Sen kan det ju vara kul att rida nån annanstans, men det får vi ta med M, för jag vet ju som inte var man kan fara. Hon sa det nån gång när jag pratade med henne i telefon, men det kommer jag inte ihåg.
Igår när jag ridit kände jag att jag hade fått ett skvasår. Det kändes lite redan när jag satte på mig ridskorna så det var bara väntat. Har fått en liten kant på den ena skon, så den skaver lite. Hade en liten skinnbit som jag drog lös, den satt ändå inte så mycket. Och så satte jag på ett skavsårsplåster. På kvällen såg jag att jag ahde fått en vattenblåsa, som är ännu större idag....

Och när jag får hem.. Ja då körde jag förbi en viss person vid några trafikljus. Blev det där pirret man får när man ser nån man gillar. Fast han såg ju knappst mig. han såg väl mot trafikljusen eftersom det var rött. Inte säkert han sett att det var jag ändå. Ville ju se han, men jag vill det ändå inte. För då börjar jag ju bara tänka på han igen. Jag vill se han bara för att se han, och hoppas man får se han om vi kan gå ut nästa helg. Annars har man ju alltid oktober... Om man kan gå ut då... Annars får man väl vänta till december nån gång eller nåt. Vill ut, men inte bara jag och syrran jämt. Hoppas M2 kan nästa helg, så kanske man får se han om man har tur... Det blir ju "rätt" åldersgräns i alla fall... Men sån tur ska jag väl inte ha. Och det är nog lika bra... Känns som jag glömt lite igen. Tänker inte på han lika mycket, men....

Ska jag aldrig få glömma helt?

Get out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback