en liten ridtur

första ridlektionen för hösten i onsdags. nu har jag ju faktiskt "fuskat" och ridit hela två gånger i sommar, men det kändes ändå lite. dom gånger jag ridit i sommar har det ju inte varit särskilt avancerat. men när jag ridit cherie en liten stund kändes det faktiskt lite i magen dagen efter :) och i onsdags fick man äntligen inviga dom nya ridkläderna på riktigt :)

hade första riktiga mattelektionen igår. än kan man ju inte säga hur det kommer gå, det är det alldeles för tidigt för, men jag hoppas det går bra den här gången.
hade med mig miniräknaren i onsdags och tänkte använda den på kemin, men si det gick int. den slogs inte på så jag fick fara och köpa nya batterier. och behöver man instruktionsboken för att veta hur man får skärmen ljusare, då har man en för avancerad miniräknare!

red pp igår också. syrran följde med och så tog hon några kort. tänkte lägga in på datorn hos syrran, men glömde ta med mig den där sladden. men digitalkameran och laddaren tog jag med!
pp är faktiskt ganska mysig att rida. lätt att ta tillbaka, och lugn att rida. även om man rider ensam, så jag kanske vågar mig ut helt själv idag:) men det där som låg vid den lilla vägen in i skogen, det var lite farligt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback